niedziela, 21 września 2014

Obraz o Tańcu

Obraz akrylowy 50 X 70 cm, na płótnie. Namalowany na życzenie zafascynowanej obrazem Gino Severiniego "Taniec Pan Pan w The Monico" mojej znajomej Karoliny. Przeczytałam też przy okazji malowania  tego obrazu ponownie o futurystach. Zmieniłam w tym obrazie wiele, nie pozostawiłam wiele z oryginału, ale chciałam zachować wrażenie ruchu, mam nadzieję, że nadal widoczny i odczuwalny jest w nim taniec, ruch, energia.
Śmieszna historia związana z tym obrazem- podczas wrzucania go na portal społecznościowy, gdzie pokazuję obrazy znajomym, komputer zaznaczył twarz faceta z czarnymi włosami i poprosił o zazneczenie znajomego:)
Poza tym niosłam obraz w reklamówce idąc szybkim krokiem, z psem u boku. Dostarczyłam go, zobaczyłam, jak wygląda na ścianie, napiłam się herbatki i takim samym szybkim krokiem wróciłam do domu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz