poniedziałek, 22 września 2014

Krzesło Piąte. Nasłonecznione.

Obraz na płótnie o wymiarach 70 x 100 cm. Namalowany farbami akrylowymi 21.09.2014.
Zdjęcie tego właśnie krzesła dostałam od koleżanki, która wiedziała, że ostatnio chcę malować krzesła, krzesła, krzesła:) Dziękuję!
Jeszcze jedno dziękuję za to, że ta sama znajoma przyniosła mi płótno, na którym właśnie postanowiłam zamieścić krzesło od niej. Płótno było stare i leżało w piwnicy. Tak jak krzesło:)
Karola wparowała tylko na chwilę. Moją uwagę przykuły jej fajne buty z pająkami namalowanymi.
Moja córeczka powiedziała: "Wiesz, myślałam, że to są prawdziwe pająki".
Uśmiechnęłyśmy się i...to nie koniec.
Gdy malowałam podkład do tego obrazu zajrzałam do tyłu a tam...wisiały dwa ogromne pająki. Prawdziwe!
Może domaluję na tym krzesle pająka? Zastanowię się, wtedy pokażę efekt:)
Nasłonecznienie i rozleniwienie kontrastuje z brakiem siedziska. Co komu po pięknym słońcu, jeśli nie można usiąść i się nim rozkoszować?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz